.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 25, 2010

Poket Doraemon

… YES I admit! Pompuan mmg selalu bwk handbag besar2, tapi bawak benda merapu & I am one of them. Membe2 lakilaki aku slalu tnye, "ape korang bwk ar? Batu bata ke?” Then, my answer is,kepale hotak ko! ;p

... Aku pon kadang2 berusaha gak nk kurangkan kuantiti barang dlm bag aku. Mak aku pulak suruh aku bwk beg skolah tarik yang ade gmbr barbie tu je sng sume mende bleh sumbat. agaga. Ok merepek dah nih. Tp makin aku cube kurangkan kuantiti brg, makin byk yg aku rase perlu dihangkut skali.

… For all Guys outhere yg slalu terpikir knp beg kitorg(pompuan) ni besar, ini adalah kerana kami mengamalkan sikap berjaga2, bersedia dan berfoya2.

… Mlm tadi aku kemas beg aku, serabut weh! Cam farmasi pon ade. Cume stok kali nih kurang pasal aku da lame x update kat klinik. Huhuhu. Haa jeng jeng jeng! Inilah hasilnye slps penyelongkaran yg dibuat.

the main bag/pocket Doraemon. (mcm plastik smpah sikit)
this is the baby-bag (dpt free kat umah org kawen tu)


gilerr kau kalo tinggal nih!


ubat/krim allergy penting kalo x tergaru2 aku, perfume kecik2 yg murah2 tu kene bwk jugak pasal nnti bdn aku bau longkang, sikat pon kene ade kalo x rmbut cam nenek kebayan nnti, eyeliner & conditioner tu display lbey, lotion/babyoil/vaseline utk kulit aku yg kemarau nih & nailclipper kot2 kuku aku cam mak lampir ke kan. huhu.



wallet xbwk mintak sedekah ar aku, clorets!! harus ade utk elakkan mulut bau petai tempoyak, accessories tu gedik2 je, matrix card 4 dptkn tiket murah2, gunting as a senjata kononnye, pen bwk kot2 ade nk mintak otograf ke no fon ke kan, cologne utk wangi2, compact powder konon2 je tu, pendrive, shades ala2 angelina jolie tu bwk kot2 ade paparazi nk amek gmbr ke kan nnti silau ;p & last coins! nk buat beli aer gedegang (air vendor machine tu)


kipas ala2 babanyonya bwk lah kan pasal malaysia nih panas x tentu & x ketinggalan my canon for snapsnap & yg menyebabkan beg aku makin lah bertambah gemuk! huhu.


… Haa tgk! Sumenye bende yg bergune aku bwk bukan! Told ya! :)
Roger & Out!
lovelove,




6 comments:

ainasuhana said...

ko bawak gunting tu watpe?
bulu mane lak ko nak potong?
hahah

me, nelly said...

haa tu lah. kot2 bulu idong terkeluar ke kan. mane ar tau. ahhaha

Azirah said...

ko mmg doraemon r nelly oi

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

bulu hidong mmg sllau terkuar ek???
hahha..
aku suka screen saver hp LG ko tu..yuhuuu..

me, nelly said...

ooh are-gya : tu ar, aku rase mak aku kenan doremon kot time pregnant-kan aku dulu (ayat aku cam keling pulak) huhu

layla : ahahaa. bulu idong kurengg tahi hidung always ya! :p tu lah, cantik tertarik kan screen saver tu. ahaha. yg fon nokiah tu pon gmbr kite ber2 babe. :)

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

huwaaaaaaaaaaaaaa...
terharu sungguh..
love ko lebih lagi....