.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 24, 2010

GUINNESS ber-teh ais


persoalan : Halal ke Tak kalo minum ni???

... TAPI, aku da selamat minum dah pon teh ais nih breakfast aritu. Pastu bile dah balik umah guling2 pikir2 balik, halal ke tak eh sbnrnye?? Gelas Guinness tp air teh ais. Mende nih slalu terjadi kat MAMAK lah kan. Look cool tp time aku tgh minum2 tu rase pelik pon ade. So, di kesempatan ini aku nk lah tnye kpd sesape yg tahu pape pasal nih. Any ustazah/imam mude?? Kalo berlaku camni lg, patot minum ke x or kene tukar gelas or ni sume perasaan aku je padahal xde mslh pon kalo gune gelas nih. huhu. Tetibe cam nk nyanyi lagu Dilemma. ahaha
... To those yg pakar pasal halal haram nih or anything sile bantu yea.(sambil buat muke kesian terpingapinga) Till then, roger & Out!
dari insan yg buntu,(mcm anta surat kat majalah pulak kan? ;p)
lovelove,

7 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

ooo
mak aku kata...
halal babe!!!(ko tak yah dok runsing2)
hahhaa..
sbb..ni bukannye kene samak...
even dia pnh isi arak pon...klu dh basuh..OK..bukan cam babi...kne samak2..
ok??
tapi..nasihat mak bpk aku..lain kali...beware..
jgn minum kat ctu lagik..
hehehhe...

Azirah said...

ha betul tu..tapi kalau blh elakkan..1 lagikan klu kite guna cawan tu n baju de lambat jenama arak ni..so kite mcm menyokong..xbaik tuk kesihatan tu..ahak..

intanurulfateha said...

.err nth lahh
.x haram kot
.cume x elok jer ;)

me, nelly said...

haa tu lah kan. aku da agak da xde pape pon sbnrnye. prasaan aku nih je poyo lbey. ahaha. nnti aku mrh mak aku, mak aku ar suke sgt minum kedai keling tuh. huhu. :) nway, thanks a lot!

Mrs Nurul said...

aku takkan minum glass yangceni.. T_T

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

ish...jgn lah marah mak ko dowh..
ank durhaka nmenye...hehhehe

me, nelly said...

lampu neon : haa tu la, aku pon cam da tobat xnk minum gelas cenggini lg. huhu

layla : yela x jd mrh, kalo mrh pon mcm mak aku kesah pulak an. ahaha.