.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 23, 2010

love matter

Korang pnah break up? Korang pnah clash? Korang pnah putus? Atau korg penah berpisah? So do I!

... persoalannye! Adakah korang yg dump pasangan korang or korang yg kene dumped!? Wateva it is, still sad huh!! So, mengikut survey yg dibuat oleh para saintis. Ini adalah ayat2 yg mereka gunakan bile nk mintak putus!

1. Awak, sy rase setakat ni je perhubungan kita. Sy dah byk sbr dgn perangai awak. Baek kite jd kawan biasa je. [WEML]

2. U, I cant live without u. But I have to concentrate on my carrier. im sorry.[WTF??]

3. Syg, syg terlalu baek buat b. Syg carilah org yg lg baek dr b yea. [tau pon kau!]

4. Baby, I rase kita xsetaraf utk bersama. I org susah, u org senang. I x mampu. [well!]

5. Honey, I think we should end our relationship because I have to concentrate on my study! [ko sorg jela blaja kan!?]

6. Sy sebenarnye sygkan awk, tp sebagai kwn. Sy cube nk cintakan awk, tp xboleh. Kite terpaksa berpisah. [bayangkan kejadian ni berlaku slps 5-6tahun. Mahu meroyan weh!]


Ok alasan2 yg td tu ayat2 die masih lg berbunga2 dan mampu didengar, kali nih aku list kan ayat yg bleh bernanah kalo korg kene!


1. U, I hate u bcoz u stupid! Always repeat paper. I malu lah kwn2 I slalu ejek I dpt awek/balak bongok cam u! [berapi weh!]

2. Sebenarnye sy terima awak pasal sy kesiankan awk je. Yela, time tu sy tgh boring, awk pulak terhegeh2 kat sy. Sy ape lg, rembat jela. [???]

3. Kite sbnrnye couple pasal i batting dgn kwn I jek. Kalo I dpt couple dgn u, dorg kene buatkan assignment utk I, malas laa nk buat assignment. Sorry ye kite kene putus skrg. [F]

4. U, I sebenarnye dah kawen!! [terbaekk. Simple but mkn dlm]

5. Awak gemok, sy xsuke. Kite putus! Sy da suruh awk kuruskan bdn xnk. Pdn muke! [mcm bagus!]

6. I nk kite putus talak 3. Kalo tinggal kite je dlm dunia ni pon I xhingin nk kat u. [lkhnt!]


... Korg pnah kene camni? Or kwn2 korg pnah kene? Mmg sume ayat2 ini sering digunakan dlm kehidupan harian kite. Sape pon yg kene dump mmg sgt sedih, lg2 bile dpt ayat2 yg bernanah tu! So, kpd yg nk dump kan org. Sila Pikir Prasaan Org Dulu yea! Skrg ni pasal frust bercinta pon bleh bunuh diri, bleh berbunuh2. So, don’t easily percaye dgn org or mudah caer dgn ayat2 manis berbunge. Or else, u will make urself hurt! Trust me! :)


Roger & Out!


lovelove,


nelly




7 comments:

ainasuhana said...

huhu..
sakit aty wa baca
section 2 punya woo..
aku kne cmtu je lagi sadis aku bagi
kat laki tu..haha

me, nelly said...

haa tu laa.
ingt dorg je bleh kasi nanah,
kite pon bleh kasi siap pakej air mate darah!
ahahah. ;p

fiziskandarz said...

hohohohho entry yg sangat interesting!!! i like :D

Azirah said...

ngah3..aku ske r..berapi giler seh

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

woot.. wooot..
like this entry...
hehhehe..babe...aku pernah kne ayt yg no.5..(yg ats)..
hahahha..ko tau kan??
kuikuikuik..
nk tnye..WEML tu menda??
hahahha

me, nelly said...
This comment has been removed by the author.
me, nelly said...

fiziskandarz : thanks bebeh! mari melawat lg, kot2 ade announce nk buat open house ke kan. :p

are-gya : mmg berapi weh! wa ckp sama luu!

layla : haa ni sume pon based on real life kite jugak. ko tgk list bernanah tu. ahahaa. ;p
haa WEML tu : what ever major looser! :)