.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 14, 2010

ooh manusia

... first, time tgk wayang, da tau dlm panggung tu, SILA SILENT KAN HP ANDA boleh? Aku baru je tgk movie td cite A-team, ok lah jugak 8/10. Haa ok, pakcik sblh aku tu bleh pulak die call nk borak kuat2 bagai nk rak mcm kat kedai kopi dan itu sgt annoy-kan sy. Kalo takat borak je xpe, ni siap gelak2 weh! Aku dah sound pon die buat derkk je! Aramm.. Pastu die mengunyah mcm org kebulur. adeihh, patot lah die tgk wyg sorg2. huhu
.... next is tukang amek order kat kedai mkn yg aku biase mkn. Da tau nk amek order tu muke manis lah sikit kan. Ini x, muke cam penyangak jek. Senyum pon xde! Tp laen pulak kalo yg die nk amek order tu mamat2 moto yg bajet kacak, perghh senyum die xleh blah minah siam tu. Rase nk sepak die gune dulang. huhu.
... Ade pulak yg keje kat kedai2 baju ke kan. Yg Melayu nih lyn org mcm org xde dwet, mentang2lah aku pakai sliper jepun je kan. Mcmne lah melayu nk maju, asek downkan melayu sendiri. Baek pulak amoi weh, lyn baek punye servis. Beli x beli blkg cite lah. Dont judge Book by its cover lah kan. Spoil!
... then is pompuan yg isap rkok dpn public. Ok maybe they look so damn F-ing cool. But then at the same time you look stupid girl! Adoii.. Ok fine, tu hak korg. Tp xpyh lah nk buat muke hot dan berbesar hati bile org asek pndg2 ko. Aku ade ar tnye member lelaki aku nih, ape perasaan die tgk girl yg smoke. His answer is nonsense. Huhuhu.
... ok pastu mudemudi remaja skrg nih. Perghh dress up dorg wa ckp sama lu, rase cam aku kat over-the-sea pulak. Emo, gothic ala2 japanese style. Xleh blah weh, korg xpnas ke pakai stokin kat tgn. Pastu nk buat kecoh kat shopping complex tu kasi sume org dgr korg lah. huhu. Kalo da jln bercouple berkepit pegang tgn pulak, korg tgk muke & idong si awek tu kasi angkat tinggi punye lah, like die sorg ade Bf! Aku pon ade lah Fb. ahah.
... Haa ni lg satu, pakai tudung TAPI baju ketat, tshirt hampir nk jd sleeveless, sluar skinny gile, baju hanging, rmbut kat blkg terkeluar, berpeluk2 dpn public. Malu weh! What the H lah kan korg pakai tudung kalo camtu. God knows better lah, ckp byk xgune. huhu.
haaa da ckup2 lah aku melepas kan kemarahan dan ketidakpuashatian aku arini, nnti2 smbung lg. Roger & Out!
lovelove,
nelly

6 comments:

ainasuhana said...

semua bende tu dah common sekarang kan..
tapi paling annoying kat wayang n kedai yang branded2..bengang jer

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

waaaahh...
marah sungguh cik nelly..
ha...
mcm gitulah rsenye yeeeeee..
huhuhuh....
budak2 zaman skrg..huh..
dunia nk kiamat..

http://laylamatatakboolat.blogspot.com/

Cik Siti Hajar said...

nelly...lagi 1 yg paling aku annoying gile..
dlm kampus nak berpegang-pegangan..raba-rabaan..
cett!! tempat blaja lah wei.. ko pk ko sorg de bf..

p/s : klu aku ngan mizi..kami x berpeluk..tapi bertumbuk-tumbuk depan org rmi..boleh kan..? tp tumbuk2 sopan laa..

me, nelly said...

ha kan oyon, dwet pt aku byk je kalo nk beli baju dorg. rugi besar r dorg tu xlyn aku! ahah

lela, kiamat2 jgn sebut. puase x abeh gnti nih. huhu

haa haja, tu lg satu hal weh. atas meja bukak leptop, bwh rabe2. mmg best lah, campus life katenye! ahah

PADLE said...

haha..yg ko emo xtentu psl nape..next time kua tgk wayg ngan aku,br la ko akan rase keseronokan menonton wayg tahap infiniti..
bak kate hess law,
enthalpy change in converting reactant to product is same,regardless on route taken,as long the initial and final condition are the same..
hehe..psycho sket..

cd tora datang lagi said...

woi soh pompuan2 2 pakai tudung saji lg baguih