.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 16, 2011

makcik mithali

err... camtu ke eja mithali? lantak laa.. :P

Salamm!

Today rabu, errr.. dah masuk khamis dah actually. tp selalu nye rabu memang aku balik umah jap. saje je balik, shah alam panas sangat. huhu. So, rabu tiket wayang murah. haritu dah janji dgn nazren, anak buah-buahan aku nk bwk g tgk kung fu panda. balik klang teros singgah beli tiket, couple seat lagi nokss.

Sekali sampai umah, CD kung fu panda dah ade rupenye. tiket dah beli, bedal jela. dalam wayang die bantai cite ape jadi lepas tu, ape jd lepas ni. org sblh dah tension je. nasib lah kau! tp siyes, kung fu panda 2 ni mmg best! sepanjang aku keje tgv, asek full je.



abes kung fu panda, bantai die tuntut janji lg.

'' aritu cik bie janji nak beli kan ayen angry birds color red! situ ade jual tu! ''

demm! sekarang jugak kau nk jual angry bird depan2 pintu keluar wayang nih. sebagai seorang mak cik yang baik hati dan menepati janji, aku belikan jugak. selepas ber-nego dgn die, belikan lah yg kecik punye. aku jnji dah gaji nk belikan yg besar punya. semoga die tak ingat janji aku yg ni. huhu. aku bukan ape, taknak lah nanti die ckp aku ni penipu. so, dr kecik camni lah terapkan nilai menepati janji. ewahhh! :P


padahal aku pon taktau menatang ni mende. macam2 kaler ade. tp yg besar punye best pelok, tp harge pon mcm nk kene hempok lah kan. huhu. yang penting die balik dgn happy dan berlagak tunjuk kat ummi die. puas ati aku. ahaha.

17 june result keluar. 21 june final exam aku. aku tak rasa tgk result sebelum jwb final satu keputusan yang baik. korang rase x? :P

okay, see ya! take care! :)


1 comment:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

babe...miss u lahhh.... tau kita tgk je kungfu panda tu kan hari tu..ruginyeeeeee... =(