.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 5, 2011

kaki lutut keting


salam.
pada aku, mula bekerja pada public holiday adalah satu kesalahan besar. bukak kaunter je dah berjela panjang nye.

aku try chill

alaaa.. ni kejap je ni, tghari nanti tak de lah ramai sgt.
(aku bermonolog dalaman)

naahh.. memang tak! salah sangkaan aku. dari pukul 10pagi sampai lah pukul 6petang panjang berjela orang nak tgk wayang. even smpai mlm pon ramai jugak. nak kencing pon tak sempat gua ckp sama lu!


pukol 6 aku break, pastu extend jadi runner dekat tmpt jual pop corn. aku suke extend2 mase public holiday nih.

tapi, sekali lagi kesalahan besar aku da lakukan. ramai yg amat nk mkn popcorn! bukan takat popcorn, jagung sosej sume dorang nak. haih.. hampir tercabut lutut dah keting aku.

masih lagi cube utk chill.

lepas tu balik pukol 1pagi, saje2 calculate balik gaji aku yg bekerja pada public holiday satu hari ni. baiklah, ini bukan lagi kesalahan besar. ahaha!

sekarang aku mmg sudah chill. :P

****

okay lah, tangan kaki pinggang sume dah longgar. tidur dulu ye. jemputlah dtg tgk wayang di TGV Aeon bukit tinggi yaww! :P

enjoy your movie people !! bye. salam. :)


3 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

best...citacita aku nak keje kat situ utk cuti sem ni tak sampai lagi..huwaaaa...babe..hari ada klass pon kau keje ke??masyukkk lah wehhh..

ainasuhana said...

huhu..nelly, aku nak part time sane gak bulan 12 leh? hahaha... pas ni aku book ticket dr ko je lah..

PADLE said...

ujung bulan aku datang,ko kasi reserve tiket tau!