.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 9, 2011

cara untuk menghilangkan lemak terkumpul

salamm.

hari jumaat sepatutnye ade test, so hari ni kene lah pegi class kot2 lah dpt hint. pagi2 subuh bangun, pegi joging sbb nanti ptg dah nak kene start stdy utk test esok. ya, aku masih gigih joging setiap petang. :) doakan aku teros gigih ya.

kelas start pukol 1130. pukol 1100 kene gerak dah pasal yelah, uitm shah alam parking cam haram. kalau kat melaka, kelas 1130, 1125 baru nak capai towel mandi. :P

parking uitm shah alam macam aram. nampak tak motif aku ulang byk kali? sbb mmg cam aramm. especially kat fac. business. bukit bukit satu hal, aku bawak kete manual satu hal. ohh, kereta manual dan bukit memang musuh. tapi aku cube berlagak pro. selepas beberapa kali sagat/bergesel2 manja dgn kereta org, aku mula terel parking. TAPI, bila bab parking kat bukit yg curam, gua mmg berdebar bebb. depan SWIFT blkg VIOS. gile kau tak berdebar?!

selepas mempraktikkan teknik yg diajar di sekolah memandu, akhirnye berjaya parking walaupun park di kawasan larangan dan berbukit. tp persetankan kon-kon yg ade. seperti biase, bangga dgn diri sendiri sbb dpt parking, turun dgn megah dan berkobar-kobar nak pegi kelas.

tiba-tiba, di seberang jalan ade seorg minah berhelmet yg tak dikenali panggil aku. ingatkan nak bagi hadiah hari jadi ataupun kuih muih utk sarapan. tapi hampa.


'' budak kelas encik ismadi ye? class cancel hari ni, test jumaat ni pon postponed ke isnin ni. ''


itu je yg mampu kau cakap? selepas aku bertarung nyawa nak parking td. itu je yg mampu kau cakap?

perasaan bercampur. nak suke takleh, nak sedih pon takleh. ape pon takbleh. 5minit. 5minit aku dan airin duduk di bustop mengenang nasib sebelum kembali mendaki bukit membawa lemak terkumpul utk mendptkan kereta dan pulang utk tido.

baiklah, tajuk seperti takde kene mengena. maaf. :P

ok bye, take care!



4 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

hahahhaahha..
tu je yg mampu aku beri...

Cik Siti Hajar said...

terer lah ko...leh bwk manual kat bukit2 uitm tuh!!


salute beb...

ainasuhana said...

ko amek intersesi ke???

cimi said...

eh nelly kat uitm s.alam lak?