.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







June 25, 2011

Bukan blekberri

Salamm.

Sy sedang berada di atas talian menggunakan telefon bimbit ye skrg. Sebab utama on9 gune fon pasal nk jimat letrik.

Senang cite, kalo on9 gune laptop paling koman pon lepas subuh bru aku tutup. Tido ntah ke mana, bantal busuk terabai. Ape jadah yg aku buat, aku pon xtau. Kadang2 aku rase aku ni mcm dah kene ubat gune2. Mungkin dr pihak TNB. :p

padahal sje je nk test power blog gune fon. Hee..

Lastly, sepah memang layak menang! Well, rezeki anak2. Ok nokss, gua chow dulu. Take care yaw! :)

1 comment:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

hahhaa,,,untunglah update guna handphone bukan blackberry..

dorunk mmg deserve menang lah babe...
hehehhehe...tetbe si jep tu malam tadi aku nampak dia ensem...muahhaha...mungkin sbb muka dia bersinar2 ngn duit 350ribu kot..hahah