.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







February 19, 2011

si kacak baju merah XD


Salamm~

Hari sabtu. Patot bleh balas dendam tido.
Tapi tapi tapi...
Kene pegi kampus!
Pasal Dato' VC nak datang visit kampus.
Well, duduk hostel kan. Nak taknak kena NAK jugak lah pegi.
Pakai baju blok yg cantik rupawan tu pulak! Rugi lah kalo tak pegi, bile lagi nak tayang baju. Kannn!!?
Hohoho!

Okay now,
drum roll pleaseeee!



Tadaaaaa!!!


Cantik kan baju blok kami?
Siap ade selang2 lagi kat dada.
Feeling2 miss universe pulak.
HA HA HA


Kami rasa kaler baju ni terlalu comel dan kami pon terpakse buat pose Paling Tercomel sekali. :P


So, here is the Dato' VC yg dinanti2kan selama 2jam, Dato' Sahol Hamid & yang manis bertahi lalat sebelah tu pengarah kampus Uitm Melaka, Dato' Mizan Hitam.

******

Actually, mule2 nak kene pegi ni memang budak2 sume pon dengan keadaan terpakse je pegi, menyumpah dah berbakul2 dah kasi. Pastu kan kan kan, rupe2nye perginye aku kat situ memang tak sia-sia. Ngeee.. XD

.
.
.


Tahniah, anda telah berjaya di tangkap oleh saya. :)
Sila redeem hadiah di kaunter. lol!
Tinggi, cool, tinggi, idong tajam, tinggi, sweet & etc.

Haaa tengok! Mulut menganga pon still look cool! kan kan kan?? :PP


**Paling best bile die tau aku amek gmbr die and die senyum kat aku! Demm! Pengsan! pitam! Lapar!

**Paling tak best bile tau die baru Sem 3 diploma. Agak2 die ade abang tak? HA HA HA!


Okay okay, Sblm aku menggatal lebih lanjut, baek aku chow!

Lovelove,

7 comments:

Ra. said...

aku tumpang cuci mata jugak lah kan..

Raja muhd amirulzain said...

haha...ok 1st nak komen pasal baju kolej korng...yea mmg comel sampai trus sakit mata dan x bole nak tutup mata dah bila korng lalu ramai2 depan tun mamat....terpaksa pergi sambut vc jugak sbb x ley nak tido dah disebabkan kesakitan mata yang melampau....tgok tun mutahir ingatkan perarakan nak sambut Vc kat funfair...haha...gurau...

2nd pasal laki baju merah tue...ape lagi kalau bru diploma sem3...buat anak ikan la....hahaha

Asfz said...

wow! sweetnya baju dye..nak juga leh? :D

PADLE said...

woi..dak baju merah tu junior aku ar..!!

me, nelly said...

padle, jangan mempermaenkan prasaan aku! ahaha!

PADLE said...

betol doe..nnt aku gtau die ko admire kat die k..hee

me, nelly said...

demmm! arghh!