.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







February 11, 2011

khas untuk GAY

Salammm!

Dengan ini, aku nk bgthu. Aku da abeh tgk cite Fullhouse yg cite korea tu. Dari zaman diploma aku cube nak abeskan, akhirnya abeh jugak. Hehehe.

Aku jarang tengok cite korea. Sebab cite die slalu sdey2. Walopon aku tuff, tp ciri2 sentap tu ade jugak la sikit. Tu yg malas nk tgk tu. Dah ar cite die panjang2.

Tapi, bile aku da start tgk skali, 2 drama bersiri aku kasi setel dlm sehari. But still, it depends on the actor.

Cara aku bile nk tgk cite korea ni mule2 tros lajukan ke episod tengah2 teros utk buat survey. Agak2 cam best je hero die, aku start balik tgk dari mule. Potong jari lah kalo korang cakap tgk cite korea ni pasal die best je! 80% sebab utama nk tgk cite korea pasal mamat dlm cite tu slalu nye kacak2 bergaya weh. Mau tak segar bugar je bijik mate aku tgk! huhu. Abeh kalo da asek tgk cite mlayu hero balik2 org yg same je camno? kucing pon tau boring tau kalo asek makan nasi dgn ikan, mesti die pon teringin nk mkn nasik dgn masak lemak cili api kan kan kan? Ok merepek.

So,
This is the main reason why girlss/gayss outhere suke tgk cite korea :

Tadaaaaaa!!!





Meleleh air idong!
Kacak bukan? Haaa... Mintak maap ckp, kalo korang tnye name dorang ni ape mmg aku taktau. Heeee...
Agak2 kalo cerekarama actor die cenggini ade lah jugak feel nk tgk walopon cite cam aremm akan cube tgk jugak lah. Ini tak, maen bedal je ntah sape2 pon bleh blakon. Kan! Bak kate akak aku, dorg ni sume blakon pasal ade org dalam je.
HA HA HA!


no offence :P

2 comments:

Anati Soki said...

babe! yg number 3tuh da blakon dml citer apa ekh? tak onh tgk pun..
anats uka hero dlm cite llove story in harvrd tuh!!! heheheh

me, nelly said...

anat, name die Won Bin.
blakon cite autumn in my heart.