.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







February 13, 2011

induction yang hardcore

Salamm~


Selamat pagi.

Selepas 13jam membalas dendam tido, aku terjaga pasal lapo gile! Aku bgn2, teros carik jajan2 hamper yg kumpulan aku dpt smlm. Makan.

Sabtu, semalam aku g camp. Actually bukan camp sgt lah. Induction activity tp versi hardcore punye induction. Budak2 baru masuk same dgn aku aritu sume kene pegi. Biase kalo induction lepak dlm clas knal2, nyanyi2 kan. Tp course aku laen sikit. Pegi kem Asahan dekat melaka tu. Kaki Gunung Ledang. Name group aku Violet Violence!

Aktiviti yg dibuat : games biase2, water confident, water rafting and paling hardcore jungle trekking selama 3jam.

Sbab ape paling hardcore? Pasal aku jatuh byk kali ! Yg paling teruk jatuh mase dekat curam yg 80darjah kecuraman die. Org blkg aku dah saspen2 dah takot kne guling skali. Tp aku power, aku capai akar pokok mane tah, kalo tak memang maen domino lah smlm. Pastu dah jatuh tu bleh berenti jap pasal nak gelak. Org laen yg dah cuak2 pon, pastu bantai gelak skali. Gile adventure! Ouh and, mase tu ade pacat dah get ready je nk masuk dlm kasut aku. Sebaek bdk blkg nmpk. Salah kasut pacat tu nk masuk. Memang mati lah pacat terbabit. Kill Kill! Warghhh! XD

Bile bab rakit merakit ni lg lawak. Group aku laki 4 org dari 12 org. Tp sume kecil2. Yg pmpuan tuff2. Memang tak balance la rakit tu. Kejap kiri kejap kanan. Mase kat tengah2 tasik tu bleh pulak rakit tu langsung takleh gerak. Tp sebaek smpai jugak lah ke destinasi. Huhu!

Skali skale buat camni best jugak. Kenal2 budak2 same course. Kan! :)
Tp aku takdpt tunjukkan gmbr2 mase camp ni pasal, takkan nk bwk dslr masuk utan kot. Huhu.

Ohkay. gtg, need some more sleep. :P



lovelove,

1 comment:

Anonymous said...

saya suka tgk awak jatuh.. lawak giler weh! hahahahaha
bw rakit mcm bersiar2. kat tgh tasik. bepusing2 rakit2 tu. best giler la kan.