.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







February 12, 2011

maria ogawa

Salammm!

Previous2 entry aku ade cite pasal kene buat exhibition about east asia country kan? So, mende tu dah setel dah. Dengan jaya nya. China Town di kampus kami buat ohkayyy! Dan paling syiok bile booth Japan yakni group aku yg hanya dibuat dlm mase 2hari dan dlm keadaan kelam kabut gile, atap nk roboh tu lah yang paling digemari oleh pengunjung. Syabas pada diri sendiri dan rakan2. Clap3! :P


So, here are the kimono!

Spot me! :P

perempuan Jepon terakhir


jepon dan samurai takdpt dipisahkan


Setelah hampir setengah jam bertungkus lumus, akhirnye siap jugak origami aku nih!
Sumpah bangga gile weh! (bayangkan hidung kembang kempis)


Dan, yang paling penting.
Pegi hantar borang PTPTN berkimono secara beregu okehh.
Tak lulus jugak PT aku nih taktau lah. hohoh!

********

Overall, the exhibition is very very good!
Tapi aku ade masalah besar skrg. Masalah pembuangan angin aku sedikit terganggu apabila 2hari pakai kimono, perut aku jadi merajuk pasal asek kene kepit je. angin tak lepas. huhu.

kesimpulannya, kalo nak diet boleh sgt pakai kimono.
Tapi kalo jenis taksuke bazir makanan ni, tolong **JANGAN PAKAI KIMONO**
Seksa wehhh!!

ok, got to sleep.
Sok ade camp! Chalu bete!

******

Ouh, saya tak dapat pegi gathering blogger melaka pasal camp ni lah dan saya sgt pissed off! Grrr!

4 comments:

Anati Soki said...

seyes jeles tgk kamu pakai kimono!! cantik!!!

Ana Farhana said...

alololo comel nya pakai kimono.....

Imran nyambek said...

seksa sangat ke pakai?

me, nelly said...

thanks anat n ana. :)

imran, lu try pakai sehari. tgk camne laju lu leh lari. seksa wehhh! huhu