.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







November 19, 2010

RM1 untuk mendapatkan kaki yang langsing

Semekommm!!

Korang penah maen game? game yg kat shopping complex yg masuk token RM1 tu. penah penah?? Sebelum ni, game paling fevret aku maen mase hang out kat melaka dlu game lumbe kete, DAYTONA. Best gilerrrr game tuh! Kdang2 sedar tak sedar bleh sampai 10hengget sekali maen. Ade saka game tu. hohoho!


Tapi, sejak dah kembali ke tanah air. Shopping complex paling selalu dilawati ialah JJ bukit tinggi. Kat situ takde daytona, tp ade game BASIKAL BONGOK PENAT AKU KAYUH. Sumpah adventure gilerr ar game nih. abeh gegar sume lemak terkumpul aku bile maen mende nih. Pendek kate, takpayah pegi Fitness First pon xpe. huhu.


**Gambar di bawah adalah bukti yg wujudnye game BASIKAL BONGOK PENAT AKU KAYUH ni. Cekdot yaww! :P




Ni lah rupe basikal tuh! kaki aku sudah cukup utk membuktikan tahap kelajuan kayuhan ku. :P
Lihat keterujaan aku bermaen!

Selepas abes hampir 5hengget, aku puas! tp penat! sweater tu utk cover Ketibas ye. Harap maklong!

**ketibas : ketiak basah


bile dah keluar peluh petani, carik tempat aircond sejuk yg bleh bace buku free. Welcome to POPULAR. ahahah!
So, kepada anda yg masih belum mencuba game ni. Sila dapatkan di shopping complex berdekatan. btol btol hao liaouuu! :D



Roger & Out!


lovelove,

2 comments:

Cik Siti Hajar said...

ala... aku baru pegi smlm..
x taw ade game cam gini..;p

Azirah said...

da kurus..hahahahah