.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







November 21, 2010

Hot Mama

me & mama

refer to the picture above, can you see the differences? basically the differences are..

** kualiti gambar dulu dan skrg. So, muke mama jd flawless gile. lalala~
** baju same, black and white theme sume same dah, background je kaler lain. peredaran zaman.
** rambut same sikit, tp mama slalu ckp rambut mama lg cantik. oke takpe, aku pasrah.
** mama ade tahi lalat bwh bibir aku takde. tahi di dalam idong aku ade. hoho!
** idong mama mancung dan tajam, idong aku gemok sikit. Abah lah ni. :P

Ade orang pnah ckp muke kami same, tp mama selalu deny-kan. Sabo jelaa.

Okeh fine, Mama lagi cun!

Ilysm mama! :)


pesanan penaja : Nnti nk carik gmbr lame abah pulak. ouh ye, blog aku skrg sume family aku dah bace. so, hasil carutan akan dikurangkan. harap maklong. ahahaha! :PP