.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







November 22, 2010

IDIOTS vs ANIMAL

Salammmm!

Entry kali ni aku type sambil ttup mate sbb tak sanggup nk tgk those idiots yg makan monyet ni. Arghhh!!




Monyet yang masih hidup dimasukkan kedalam karung, kemudian di pukul kepalanya sampai pengsan dan diusahakan jangan sampai mati, kemudian kulit kepala bahagian atas d di kupas kepalanya untuk diambil otaknya mentah-mentah dan di santap dengan menggunakan sedutan.Cara makan yang kejam ini ternyata banyak ditemui di China Selatan, dengan meja khusus di mana monyet yang mabuk morfin tadi dibedah tengkoraknya dan otak tadi disedut.Kenikmatan yang ada sangat berbahaya, kerana ada risiko spongiform encephalopathy, penyakit otak yang dapat anda alami, yang ternyata sangat berbahaya buat manusia.
Otak monyet yang masih hidup konon dipercayai boleh mengubati masalah vitalitas pada lelaki terutama penyakit Impotensi, selain itu juga dapat menambah stamina. Di China, dipercayai bahawa otak monyet yang masih hidup (Otaknya yang masih berdenyut) merupakan ubat yang paling canggih untuk ubat kuat.
**********
Ubat paling canggih kepala hotakkk ko!! madafaka!! P terbang! warghhhh ni yg aku rase cam nk sawan babi ni.
Dulu fmily aku pnah bela monyet. Tibe2 aku terbayangkan dak Dol & dak Nyet kne mkn camni. hohoho! ):
Arammmm J punye Cino! Aku syak Lin Dan pon mkn same lah. Patot lah menang td! Demmmm!!!
Gtg, sblm aku mencarot lbey lanjut. Baek aku chow. Roger & Out!
STOP ANIMAL ABUSE
Bolehhhh takkkkk???!!!!!
Grrrr!

lovelove,

3 comments:

Unknown said...

aritu aku mkn otak udang yg disimpan dlm botol.. kejam x?

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
me, nelly said...

kejam kejam!!!
arghh!