.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







November 10, 2010

It's not goodbye

Salammm..
fuhhh!!
lame btol tak mencarot kat sini. busy giler nokks! huhu. Td petang baru je smpai ke pangkal jalan. Aku takde kat melaka dah. Exam dah abeh. 3tahun pon da abeh. Insyaallah, mintak2 lah PASS!! huhu.
Lepas abeh last paper, kami sekelas maen amek2 gambar. Pastu, sorang sorang bantai nanges ikot tune. Paper yg sukar td di abaikan teros. Takde maen bincang2 jawapan dah. Fokus utama, melalak! huhu. Tp gua control macho beb, gua tahan. tak nanges langsung. Padahallll! hohoho!
Td ptg mase nk balik, kami se-bujangmate dok pelok2, tahan2 taknak nanges. Aku pon teroskan lah control macho. Sekali, bersepai jugakk! Mane bleh tahan, cramp leher aku nk tahan nanges. huhu. 3tahun kot dduk sebilik, sekatil, sebantal, seperot. Gilerr kau tak sdey!? :(
Pasni, dah takde sape nk maen garu-garu dgn aku lg, takde sape nk carik kan barang aku, takde sape nk g karok, takde sape nk sapukan bedak kat blkg aku, takde sape nk teman aku tgk drama cite ASMARA, takde sape nk teman aku lepak mapley, takde sape nk teman aku mkn nasik lauk ikan patin. Arghhh byk lagi lahhh!!
Seriously, i hate this part a lot! Hopefully dpt jumpe korang lg!
Sooner or later.
And thanks kepada anda yg masih sudi singgah. :)
will keep updating later yea!
lovelove,

4 comments:

cimi said...

waaa~
bestnye nelly da habes.

me, nelly said...

tak best sgt pon.
tak g mlake lg dah.
huhuhuh!

me, nelly said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

peh.. masuk la utem pulak nelly..