.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







November 17, 2010

cinta babi


Semekomm!


First of all, aku nk ckp SELAMAT HARI RAYA HAJI buat semua. Kalo korbankan lembu, tolong amek kan aku hidung lembu tu buleh? Ingt nk buat key-chain lah. hohoho! :P


Okeh, skrg nk story pasal tajuk di atas.

sila abaikan budak gendot di atas babi itu. Die tak bersalah. :P

Cinta babi adalah sepupu kepada cinta monyet dan ape yang membezakannya adalah cinta monyet cinta indah di zaman sekolah dan cinta babi ni cinta kurang indah di zaman sekolah. Paham tak? Aku da siap kaler kan dah nih..


******


Nak di jadikan cerita...

Kan raye, bile raye kene kemas umah lah sikit. So, mase aku kemas aku ade jumpe satu buku nota yg kecik gmbr POOH. Bile aku bukak belah blkg ade latihan Add Math aku dlu2. Ape kejadahnye aku buat latihan add math kat buku comel tu aku pon kurang pasti.


Tapi bile aku bukak belah depan ade CHATTING antara aku dgn bestfren aku mase sekolah dulu. Chatting pakai buku, lebih kurang macam YM, IM sume ni lah. Cume kene tulis la. Ini sume sebab dah tak sabar nk tggu rehat nk gosip, nk jugak gosip time cikgu tgh mengajar. Haa paham tak? Ke korang penah buat jugak? bhahaha! kalo tak penah rugi lah zaman sekolah korang! :P


Oke aku tau, chatting dlm kelas mmg takde kene mengena dgn cinta babi. Tp ape yg kami chatkan dalam buku tu sume pasal masalah cinta. Cite pasal couple dgn budak ni lah, bdk sekolah tu lah, couple sekali 2org lah, cinta jarak jauh dan derita merindu, putus dgn die lah, kene tipu lah, mak tak suke lah dan etc. Tak ke babi name nye tu. Tp tu sume dulu, sekarang dah besar, dah matang katenyeeee!


Jadi kesimpulannya, baru aku sdar yg aku bukan seorg yg setia mase zaman sekolah dulu dan baru aku sedar yg tulisan aku dari dulu smpai skrg same je buruknye! huhu. Dan aku pon tak tau ape yg aku mencarut di pg aidiladha ni. Arghh!


Till then, Roger and Out!


lovelove,

3 comments:

Unknown said...

dang..~
nelly play girl siot dr kecik lg.. skrg dah jagi sugar mami ke? wahh.. :P

anyway.. selamat hari raye aidiladha.. :D

me, nelly said...

ahahah. skrg dah insap okehh!
sila percaya. :P

me, nelly said...
This comment has been removed by the author.