.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 25, 2010

manusia berperut buaya

Salammm..

Eh jap, bace niat sat. ok dah. Haa tadi mase berbuke, aku berjaya menjumpai 19orang buaye yang sangat ganas dan dikhuatiri bersenjata sedang berbuke puase di Tomyam Klasik, bukit beruang. Aiyoooo.. Pnat makan oke! Banyakkk gilerrr buffet die. 25hengget! :D (lpas ni buke mkn nasi ngan telur je!) Bile dah kenyang, bergambar kire cam wajib gak lah kan! Mari tgk adek manisss.. :)
buaye kekenyangannn!
Inilah hasil tangkapan aku. heee..


Sebelum berbuke.
Berbukit lauknye, nasik pula maen sorok2.

*
*
*
*
*
Selepas hampir sejam membaham..



Masih banyak! ahahah.

"Sesungguhnya Allah melarang daripada membazir kerana membazir itu amalan Syaitonirajimm"





Eh jap, haa ni lagi satu hal.
Kuih muih pelik setelah di alter oleh golongan keruntuhan akhlak. ahaha! :))
+______+


Dan ini,
Sekadar gambar hiasan. :p





Moral value for today :
Nk mkn buffet, pakai lah baju longgar2 ye. Baru best makan! Mcm kes aku, aku pakai baju kurung seperti yg aku plan aritu. Senakkk! :)
Kalo dah tau perot kecil, xpaya amek byk2 mcm org gila babi meroyan. ahaha!

Err, mcm xpayah lah kot nk bwk beg plastik siap2 dari rumah sorok2 bwh meja nk bwk mknan balik utk sahur. adoiii...! malu jek!



lovelove,

2 comments:

unknown said...

hahaha..mmg giler vavi punye makan..buaya berjalan berdiri nieh.
:D

me, nelly said...

ahahah. tolong lah saya! :D