.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 27, 2010

Ketagihan

Salammm..

Hari ini hidung saya leaking, bile selseme perot lapar, bile lapar ingat mkn. Mari kita sama2 lihat makanan pilihan aku yang berkhasiat lagi lemak berkrim disukai ramaiiii di bulan Ramadhan Al-Mubarak ini!



nestum ni menu sahur aku. Letak milo+gula. Heaven! Kalo beli paket kecik camni 2kali sahur pon dah bleh abeh. pelik! Aku dapat rasakan ade kedatangan aktiviti paranormal yg selalu curik2 nestum aku kat umah neh. hoho!


Kuih koleh kacang. Penah mkn?? Kakak aku ckp, kuih ni rase ketiak. Tp mmg best kuih ni, rase bedak sejuk! try lah wehh!! :))

Oohh sila lihat ikan itu! sangat syahdu bukan? Rasa die, sedap baq hang!! Haihhh. Tempoyakkkk! Gemok lagi lah camni. huhu!

Ini pule lepat pisang, kalo aku g mane2 jumpe kuih ni. Kebarangkalian aku beli sangat tinggi! Terkini, aku da google da cara2 nk buat die. ahahaha!

Roti John Travolta. Sgt menyayat hati je tgk roti tu kalo aku lalu kedai brader roti john tapi xbeli. Harus beli woo! Mayo lebey bang! Baekkk wa cakap luu! heeee..

Selain air mineral atau air paip, aku juga gemar minum nate nih. Tapi skrg sume dok letak less sugar. Wakluu! Tawar rebeh kot. Frust aku! huhu.


Okay Ini bukan makanan mahupun minuman. Ini adalah chuck bartowski! Haiyooo season 3 die cam aramm pulak best die kan! Abeh test quiz assignment kjadah aku sume tah ke mane. hoho!!


Okay, dah kenyang. Bye, Roger & Out!
^__^

Ohh lupe, timekaseh kakak Google kerana menyediakan gmbr terbaek utk di-copy dan paste! :D

lovelove,

3 comments:

Azirah said...

macm best je menu nestum ko tu..harus try..huhuhuu

hamzah ian said...

dah lame tak mkn roti john.. weh.. pekate ko buat komen ni pop out window??

me, nelly said...

areG : wajib try wehh!

Hamjah : Rugi xmkn, baek mkn! & tq atas teguran anda. :D