.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 14, 2010

ber-ramadhan

Salammm~

Sangat boring neh!
Sementare tggu sume org bgn sahur, ber-on9 dan merepek2 lah aku dgn tegarnye.
So, tadi first time lah aku berbuke dgn family for puasa tahun ni.
Kami berbuke kat Muara Ikan Bakar kat Tanjung Harapan @ Tanjung Gile kat Port Klang tu.
Menu? Kate pon muara ikan bakar kan.. Haruslah ade ikan pari bakar, ikan siakap 3rase, ketam sambal, sotong celup tepung, kangkong & air limau ais. Menu udang takde kerana Allergy lah kan. *sighhh
Sotong mmg best xleh nk tolak, gatal2 pon garu jela. Makan tetap makan, balik mkn obat. ahaha.
^_^
..................................................


jap jap!

Hachuummmmmm!! Excuse me. heee.
haa ni lagi satu hal. Aku pon xtau nape, asal balik umah je hidong mesti leaking. Pehal tah. huhuh.

.....................................................


Pastukan, smlm aku & family g lah sahur kat mapley pasal mapley je 24hours kan.
Nk dijadikan cerite nye, ade aney waiter tu, kuku die kan..perghhhh wa cakap sama lu.
Mcm kuku Zombie kampung pisang tu dah. Udahlah berkeladak kukunye, panjang pulak tu, hitam senang cite siap ade pakej lah.
Adegan paling best bile die anta padprik aku, jari die bleh pulak bantai tercelup sekali eh! Sangat F! huhu.

Lantas aku mengambil mase kire2 15 minit ok utk kosongkan minda aku & delete memory kejadian td tu pastu baru bleh start mkn. Dgn terpaksenye! Kang kalo xmkn, rugi, kebuloq! Nk ponteng puase, puase thun lpas pon x abeh ganti. huhu.
Tapikan, camne aney2 ni bleh keje eh dgn kuku kepam camtu? Adoii.. Dah lah kat mapley dpn umah sewa aku pon kuku aney tu camtu. Abeh Roti pisang camne? Kedai tomyam mane ade roti pisang. huhuhu. Kempunan2. :(

...............................................

ATTENTION : pasni kalo nk mkn kat mapley, perhatikan dulu kuku penebar roti canai dan pembuat air mapley itu. huhu.


Roger & Out!

lovelove,

No comments: