.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 22, 2010

aku bukan sampah

Semekomm..

Hari ni aku dah boleh puase balik! oo yeah!
& Tadi buke kenyang skali kerana kami masak lauk banyakk sekali seperti sardin, terung rebus, budu, ulam raja, kacang panjang goreng dan aer teh-O panas. :D


Namun, sepanjang aku x dapat nak berpuase aritu aku sedikit terkilan dengan sesetengah org. Kerana, Walaupon aku x puase aku bukan sampah dan aku juga layak untuk ke Bazaar Ramadhan!

Sekian terima kasih. ;p



okay!?

lovelove,

4 comments:

unknown said...

ahaha..nie mesti kena sakat ngn membe2 nie..hehe
-selamat berpuasa-

me, nelly said...

haaa yela tu syafiq. sabo jelaaa. huhu. :)

MOFASAD said...

alalalala

emonya dia :)

cool lah...


selamat berpuasa! jgn lupa ganti puasa ok!
hahaha

me, nelly said...

oohh mofasad, emo kecil jek.

yela, lpas raye je tros ganti lpas nih! :D

Selamat hari raya!
ahaha