.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 16, 2010

i decided & get wet

ohoohoooiiiii...
kalau dah mate bertentang mateeeee...
huiiiiii....~ ( sila sambung nyanyi sume! )
err lupe, semekom.
16082010
permohonon utk ke degree 4 UITM da bukak
so, ape lg!?
moh le kite mencube nasibb!
jap jap
1
2
3
4
5
ok done!
kejap je nk apply, 5 minit je tu pon xsampai. xtipu nih! ( sambil buat muke siyes gile cam pakgad tgh nk bg saman ) Tp yg buat lamenye tu bile ilang ingatan jap nk ingat balik result SPM, dilemma nk pilih course ape nk apply, nk kire2 balik pendapatan kluarge sume tu. End up aku pilih jugak course yg diingini. Hopefulleeyyyyyy akan dapat lah! & kalo dpt, kasi lah kampus yg dekat2 je, pnat mamaabah nk kene anta aku jejauh nnti. huhu.
Pastu nk mintak tolong, tolong doakan aku berjaye ye!!
plis plis plis.. kamu jgn nakal~
Amaran keras berupa paksaan ni siap highlight bold kaler merah lagi! ;p
......................................
Pada tghari yg terik ni aku rase cam asek nk nyanyi je pasal..
Nak mencarut, di bulan mulia pulak, ku tahan smpai buke..
Pastu,
Td tgh mamai g masuk bilik air nk buang aer..
Tibe tibe...
brrrrrushhhhhh...
kecepooooww..
blurbbbblurbbb....
Eh jap,
Camtu ke sound effect aer?
Okay,
Sekali aku slh pulas kepala paip daaa. Kemamaian aku membuatkan aku terpulas kepala paip utk shower dan bukannye paip amek wudhu' tu. (sila bayangkan sambil asap berkepul2 kat atas kepale tu) Mmg best baju aku nk g class japg basah lencun. Timekaseh byk kerana membuatkan tengahari yg terik kini menjadi sejuk.
F! huhuh.
Nmpk gaye cam da mengarot byk sgt da nih, pkol 2.30 ade class. Gua chow dulu!
Roger & Out!
lovelove,

3 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

uiiiiiiiiiiiiiiihhhhh..

pilih cos ape??
sembuh byk kali...

aku takut ko dpt kat melaka agy...

hikhikhik....
hopefully dapat melak..
bleh kita balik sesame...
hehhehe..
boleh ronggeng sekali..
lagik2 ada aten..
haaaaaaa...
ngan HADI...
muahhahahha....

me, nelly said...

mak aku ckp, niat kene btol. kalo xbtol xdpt. huhu.

xpe, dpt dulu baru cite. :p

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

muaaaaaaaaaaaahhahhahahha...

typing error..............
bukan dapat melaka..
dapat kat sh almmmmmmmmmmmmmmm