.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







July 11, 2010

mari berjoget


... ya ya tajuk mmg xde kene mengena tp aku cam rase nk berjoget skrg. Tadi mlm aku & family g supper lah kan kat mapley. Lalu dduklah sepasang suamisteri anak apek naek Estima ni. Dlm kedinginan tengah mlm itu smbil syok2 lyn bola minum barli panas kedengaran syahdu dr meja sblh..protttprettputtt.. babi sungguh yea beliau kerana kentot xtentu pasal dpn public. Bukan sekali malah dua kali dan mungkin utk kali ketiga tp kami da chow dulu da. Da ar tgh mkn bleh kentot. Bak kate mak aku 'atas masuk,bwh keluar'. 1Malaysia kan? Arammm J punye anak apek!


... Pastukan, ade x yg pnah tgk drama kat TV3? Dendam Org Minyak. Yes,cite paling xleh blah. Org minyak tp bleh drive naek kereta n pakai boxer. sgt cute dan advance! Majulah sikit! Xlogik! Kang kalo kutuk kate xsupport, tp buat lah cite berpekdah sikit. Can u imagine kami balik class dgn kadar tergesa2 nk tgk episod akhir die yg last2 mcm hape je ending.So typical malay drama kan. Aiyooo. :(


... & for World Cup, Paul si sotong goreng tepung td msg aku. Die rase Oranje menang lah WC 2010 ni. Aku pon dgn confidentnye mengiyakannya. So, Mari kite tgk sape yg kena ahad ni!! go oranje go! ooh abg botak robben & si kiut sneijder. ^__^

lovelove,

4 comments:

lufkin said...

bawak kereta pakai boxer?? hahahaha!!! Memang xleh blah!!

me, nelly said...

haa kan. langsung xleh blah! sumpah!

hidayah said...

spain!

me, nelly said...

yela hidayah! we will see! ;p