.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







July 31, 2010

housewarming

ini kepet ye!

ini lah Nasir, imam muda yg shy2 cat. :)

... salam 1 malaysia. Cewaahhh patriotik pule. Ehem2, as what i told u'll b4, aku dok umah sewa kan sem nih. So, after a month di sini kami pon buat lah kenduri & ade bacaan yassin sempena nk smbut Ramadhan (walopon pose xabeh gnti lg) dan utk melindungi umah kami. Mule2 dulu nk wat kecik2an je, last2 jadi besar pulak. Sebaek x order khemah. huhu. ok so, Kenduri start after Isya' dan diketuai oleh Nasir (housemate kepet) seperti gmbr di atas. Slps bacaan yasin, makan2 pon start. And sekejap je eh everything is gone. Babu punye keje! ;p

... Juadahnye, Mee kari, Satay, Pau kelapa, Kek, Nasik impit, Nugget, Hotdog, Tembikai, Air Oren Nata de Coco. Haa rugi sape xdtg and of course mknan sume setel. Kami tuan umah pon mkn mee tanpa kari je ye. Tapi xpe, mapley dekat. Aney, roti pisang une! :p neway, mee kari tu mak BOB yg masakkan. Bukan kitorg taknak masak, tapi apekan daya dapur kecik. heeeee. Tp mmg best lah mak bob masak, rase mee kari mak aku. Thanks a lot bob!!! :D

... Cakap byk takde gune, lihat lah foto2 di bawah ini. Layannnn!~

bob & mary

antara tetamu yg hadir

errr ni lah banglo kami

abaikan background itu

masih lagi bergaya di depan banglo
from left : kak dayah, aku, airin, dayah, ah and mary.
30 july 2010



till then, roger & out!
lovelove,

2 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

cool dowh...
aku nak dtg serbu....

me, nelly said...

mari2! pape aku roger! :)