.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







July 22, 2010

emas dan webcam

... hari ni hari khamis. Esok jumaat, aku balik umah. Hari ni jugak asek ade je yg cite pasal kawen. Td aku text ngan member aku cite pasal nk meminang. Pastu lecturer aku pon dok cite pasal kawen2.

... Cite pasal kawen ngan member aku td, kami cite pasal nk hantar meminang. Tp hantaran bayar ansuran. Boleh tak? Mama, bleh x? Pastu meminang gune webcam. heeee. Mesti best kan. Sgt modern dan efisyen. Pasni kalo nikah gune webcam, tok kadi makan gaji buta lah. ahaha. ;p

... Pastu yg lecturer investment aku tadi pulak ckp pasal gold investment. Do you know that price of gold will never decrease. Harga emas akan sentiasa naek. So, sementara emas murah beli siap2. Yela skrg maen emas 916 je. Zhulian ke emas celup ke x maen dah. Paling koman pon emas putih. Pastu lecturer aku tu ckp lg, lenkali kalo nk sarung cincin tu bawak resit skali sebagai bukti emas betul ke tak. Masuk akal jugak. ahaha. Tp sanggupkah anda. heee. :D

... So sempena cite pasal kawen ni layankan lah gambar cousin aku kawen nih. First time dpt DSLR tros snap wedding. Mmg tah pape lah aku amek. huhu. Enjoy! :p


pengantin dah start menguap

mase hari langsung


maen tembak2 jap


roger & out!
lovelove,

2 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

wah wah...
dh ckp[ pasal kahwin..muahahhaha...

me, nelly said...

ahaha. persediaan awal katenyee. ;p