.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







September 8, 2010

Tenkiu Encik Ubi



Salammm.. Actually aku ade gak dpt award b4 this, tapi sumpah aku taktau ape nak buat dgn award2 tersebut. Haruskah aku print dan frame award terbabit? Kene pakai baju glemer2 ke nak amek award tu? ade carpet merah x nnti? Nak bg ucapan ape nanti? dan end up dgn aku tak buat apa2 dgn award tu, copy gmbr award tu dan save saja buat kenang2an.



Tp, mlm ni aku rase terlalu kenyang dan bersedia utk try buat N3 pasal award. So, first of all thanks encik ubi kerana meng-awardkan aku award neh. Tanpa anda siapalah saya! Lihatlah dunia!! okay stoppp!!



1.apa yang bermain di fikiran uoll sekarang?
kenapa line tenet ni mcm pukewak! err..kire bermain di fikiran jugak kan? huhu.
2. apa nama samaran u oll?
Nelly kacak!
3. berikan 3 orang yg u oll sayang
mamabah, sibling&anak2 buah, kawan2. Tapi mcm dah lebeh 3org. kire halal lah kan??
4. panggilan untok sidia.
sidia tu apa??
5.hadiah yang u oll impikan dari orang yang istimewa.
BMW 5series je sebijik. janji tak mintak ape dah pasni. :P
6. blog mana yang u oll suka visit?
Blog yg xlembab utk dibuka dan blog yg penulisnya gile2 meroyan
7. tag 15 blogger yang lain.
alaaa pnat lah 15org, beberapa org je boleh kan??

Sila lah amek ye kawan2. :)





*** sebenarnye nk post smlm, tp tibe2 dah pagi. heee.

lovelove,

No comments: