.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







September 21, 2010

Makhluk ajaib

Salammm!
Back to basic! oo yeah, aku dah balik melaka semula utk menambahkan lg sejarah di mlake neh. class cam biase n result utk test before cuti raye aritu dah dpt dan sudah semestinye result tersebut seperti yg aku dah agak. Final mmg kene pulun abeh2!! urghhhh!
ohh ni satu lagi, b4 balik mlake kami se-family ke PD. Bercuti katenyeee..
Dan keajaiban berlaku..
Siapa kate org body tuff tak mampu utk melompat? siape kate? x caye tgk neh!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ajaib kan?
haaa.. kan betol, aku da ckp da, xnk caye! :P
**errr... walaupun pendaratan kelihatan ganjil tp berjaya! && aku mls nk buat samersot je, nnti budak2 jeles...(jadah camne nk eja samersot pon aku xtau) HA-HA!

Dan aku juga taktahu ape kaitan tajuk N3 ini. Sekian, Roger & out!
lovelove,

5 comments:

Azirah said...

waaaaaaaaaa tabik spring sama lu..nghahahahahaha

me, nelly said...

HA HA HA! :P

hamzah ian said...

lu mmg makhluk ajaib.. har har har

me, nelly said...

ahaha! x syak lg. :P

cimi said...

wow!
teruje la.
:P