.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







September 12, 2010

Aku kene karen !

salammm! Da tgk gambar di atass? cite die camni, mlm raye aritu aku kene kejutan elektrik/karen! Vibrate satu badan weh wa ckp sama lu.

Sedang aku asyik dibuai perasaan sambil meng-iron baju2 raya utk seisi keluarga. Tibatiba..BUZZZZZZZZZ! Tgn aku terkne wayar2 iron yg tersimpul rapi (rujuk pada gmbr di atas) dan plupp! blackout satu umah di mlm raye! Gebang x gebang lah kan, tgn aku berlubang hangus kecik je pastu umah bleh blackout. Betapa kuatnye voltan yg dah mengalir dlm badan aku dan aku teros fobia utk iron baju seketika dan teros tido. hoho!

Adik aku ckp.."org dgr takbir, ko dgr MP3 kan dah kene karen!" -gulppp!

Korg pon satu tak bgthu aku time tu tgh takbir camne aku nk dgr, time tu tgh dgr lagu Toxicity-SOAD. Ade bomm pon xleh nk dgr kan.
Maaflah, x sengaja. huhu!

Kesimpulan yg dapat kite simpul kan di sini :
* ade ke baju raya love love? oke tu bukan kesimpulan
*Jgn dgr lagu SOAD time takbir
*Jgn simpulkan wayar iron anda
*dan knp tgn yg aku lukis ni bengkak semacam? dan sekali lagi ini bukan kesimpulan ye saya tau. :P

Okeh bye! Roger & Out bebeh! :D




lovelove,

2 comments:

unknown said...

hak3..amek ko..naseb baik sikit...huk3

me, nelly said...

haa tau takpe!! cuak aku kejap! hohoH!