.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







September 15, 2010

soalan bocor !

Semekommm!

Ini ari dah raye ke-5 nak masuk 6 dah. Aku dah start fed up dan dah merasakan tensi-nye suasana di idulfitri ini.

Faktor penyumbang utama kenapa tensi ini berlaku adalahh kerana, sumpah aku dah penat jawab soalan2 mirip soalan fizik SPM camni...! Kalo ditanye sekali dua takpe ye kawan2, ini dah beratus puluh lapan kali...


" bila balik melaka? "
" cuti sampai bile ni? "
" bile habis blaja eh? rase cam dah lame sgt nih blaja. "
" kalo dah abeh blaja sambung lg x? nk sambung ape? "

Suasana bertambah tegang bilee soalannya berbunyi..

" bile nak kawen nih? "
" pakwe tak dtg raye ke? "

Dan statement yg ni mmg bleh buat aku rase nk hempas botol kuih raye umah org tersebut!!

" uishhh dah gemok dah skrg!! "


So, esok dan hari seterusnye aku nk g beraya umah kwn2. Kalo ade soalan2 camni ditanye oleh tuan umah, mmg aku sepahkan umah korang, tumpahkan air kat sofa baru korg, letak taik idong dlm bekas elmenlanden korg, cabut bunge bonzai korg, berak umah korg taknak flush. Lantaklahhh!!! Aku tertekannn! urghhhh!!

MIND YOUR WORDS!!

tQ! :)


Aku tau aku bukan artis nk poyo camni dan aku juga tak poyo sebenarnye. Korg tolong lah tanya soalan berfaedah sikit, tolong lah jgn tanye soalan tipikal. Kadang2 rase nk SMS kat sume org bgth perkembangan terkini aku, tak pon nk upah satu pencacai tolong jawabkan sume soalan tu utk aku! aiyooo..aku nk raye, bukan nk pegi interview.
ROGER & OUT
lovelove,

1 comment:

cd tora datang lagi said...

gahahaha mengong tol soklan cepuk emas ah 2