.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







May 30, 2010

bersukan berpeluh bersakit


...iklan ckp, bersenam sekurang2nye 3 kali seminggu, 30 minit setiap sesi. org kate pulak, bersukan menyihatkan badan. Tapi kan kan aku kate, knp lepas bersukan badan sakit? sihat ape nye tu??? huhuh. Maybe, in long-term kot. (berfikir) O_o


...Nak dijadikan cerita, Khamis mlm aritu (27may) umah pakcik ade mkn2. Lpas majlis, kami sepupu sepapat ni pon dgn buang tebiatnye maen bdminton secare beregu, 3some pon ade. Dengan berbaju kurung ayu sopan santun, kami pon bermaen badminton pkol 1a.m sehingga pinggan mangkuk kat dapur terabai. huhu. Lin Dan punye hal lah nih! wat hal! huhu.


...Dah balik tu, kami adek bradek bertekad nk beli badminton nk maen, isi mase lapang kate kakngah. huhu. Tanggal 29May, kami ke kedai 2ringgit carik reket (idk how to spell) ;p kami pon belilah reket berharga rm8.95 dan shuttlecock die rm3.50. Tipu kan! Kate kedai 2ringgit! :] lantak lah. Sejurus pulang ke rumah kami pon bermain dgn gaye tersendiri. Pkol 3pagi pon aku ngan adek aku bleh lyn maen b4 g supper. Mmg aku terer! Adik aku kutip bola jela! ahaha ;D

camni lah aku smash adek aku. :p

...kesimpulannye di sini, tgn aku cam da saket! pinggang terkehel, tengkuk senget. Adoii~ camne nk sihat nih, baru maen 2-3hari da saket2. :(( tapi xpe,aku masih berazam utk maen wakil Malaysia! nk jumpe Lin Dan!! :D sekali lagi aku merepek!!!

thats all 4 today. Roger & out!



lovelove'


nelly

No comments: