.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







May 23, 2010

And I wish






...cute bukan? sangat! I wish i could hold em' in my bare hand but my wish would never come true! Never! ( I Am a Muslim and I'm proud to be a Muslim ) :D
Allahuakhbar! Thank you Allah coz create such a cute creatures and give me a chance to see them!
...few years ago, aku penah bela anjing. Tp, just bg mkn je n xmungkin lah kan nk bwk masuk umah. So, anjing tersebut stay kat luar pagar aku je dan melindungi umah kami. 1st, name die Johnny. Da besar dah, dr kurus kering jd tuff! Lastly, die kene tangkap dgn Majlis Perbandaran Klang pasal slalu kejar anak org smpai eksiden. (sape suruh lalu dpn umah aku kan) 2nd is Jenny, awek johnny. Die ni M.I.A smpai skrg. Next is jenab, tp skjp je pastu die chow. Lastly, Jessica. Kami terpakse hantar die kat tmpt yg sepatutnye pasal die da beranak. Dpn umah aku oke die bersalin dan tanpa bidan!! 26puppies in the house yaw! Sumpah cute!! Time tu lah 1st time pegang puppy.(seronok mandi tanah pastu beb!) ;p Nak buat camne, ank die jatuh dlm longkang time hujan. Sedey woo, anak die 8 ekor kot mati lemas. huhuh. Abah kasi jage seminggu je. Then, byebye jessica n puppies. Paling sedey bile kitorg anta die kat tmpt tu, die kejar nk ikot balik, tp xjd pasal die pegi kat anak die. (Anjing pon pandai syg anak, Manusia? Reti??)
...okey now, aku dah leley! :'( demmit! roger & out!
ths ol 4 now.
p/s : please stop animal cruelty! They got feeling to!!!
lovelove,
nelly



No comments: