.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







January 16, 2011

tangga, aircond. jamban.

Salamm.

Fuhhh!
Letih ohkayy!
Bila bangunan setinggi 16 tingkat dan hanya mempunyai lif 4 ketol shj utk menampung lebih 3ribu org, tangga dah jadi tmpt lepak lepak.

*****

Kelas 8.30. Kalo kelas kau kat tingkat 15 dtg lah seawal mungkin utk merebut hati lif. tp utk aku yg memang suke bangun awal utk ke kelas tiap-tiap pagi ni, tingkat 9 pejam mate je naik. Sempat aku toleh org2 yg ade kat dlm lif. huh! tersenyum sinis mereka kat aku tanda bongkak. Padahal satu kerugian utk tidak naek tangga ke kelas tiap2 pagi kerana itu salah satu senaman. hairan. Bagi aku lagi sebulan dua, otot kaki aku kompom lg keras dan sasa dari KFCM lah! hoho!

*****

Ohkayy, enough pasal tangga dan lif. kite pergi pula di kelas. kalo korang rase mcm teringin sgt2 nk rase camne blaja kat overthesea yg ade winter snow sume tu, mari dtg ke uitm kampus bandaraya melaka. Kerana air-cond di sini tahap membunuh. Ya! terasa mati hidup semula bile dpt lihat matahari dan mcm nak je bentang tikar kat car park tu dan berjemur sambil berbikini.

*****

Seperti yang aku post di FB kalo korg perasan, berkenaan isu jamban. di hostel dan di kampus tiada sebarang jambang cangkung. langsung! NON ADA! itu jam, baru aku dpt selami perasaan org yg culture shock! huhu!

*****


Ahh sudah lah dengan rungutan. Seperti tidak tahu bersyukur pula.

bye bye!




No comments: