.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







January 18, 2011

honey bunny ice lemon tea


salammmm!

Aritu mase balik hujung minggu, sampai2 umah tros g serang umah akak aku pasal nk jumpe anak buah-buahan. Giler meroyan kot rindu kat dorang. huhu.

Masuk2 umah tros cium qaireen. Pastu..
UWAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ohkayy, qaireen dah tak knal aku!! walopon aku da bertambah kacak sejak kembali ke melaka ni, takkan sampai xkenal? Sentap mak nokkss! Tros aku berlari balik umah masuk bilik menanges sampai gegar katil. ya, itu tipu. :P

Lpas da puas melalak, akak aku bwk jumpe aku balik. Kali ni situasi berbeza, aku pakai tudung. Konon2 nti die igt aku ni mak aku lah. paham x? huhu. Akhirnye die tersengih! Strategi berjaya. Tibe2 aku sentap, mungkin die nk perli aku suruh aku pakai tudung. Ohh no, cikbie blom ready lah adik! heee...
Or maybe aku memang nampak lebih kacak bile pakai tudung kot, maybe je lah.

Ini lah wajah terakhir aku sebelum pegi melaka. demm, tu pasal die tak ingat aku lagi dah. hoho!


Motif nya di sini, aku sebenanye rindu kat dorang! Aritu balik tak abes bergurau sundal lagi. Tggu cikbie cuti yea honey bunny ice lemon tea. :'(





typing off.

1 comment:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

babe !!!
masalah kita sama !!
ank buah-buahan sgt kejam bila dia tak knl kita...
baru dua mggu kot..
sedih sadis gila..
mya lagi...
langsung..jijik nak pndg muka aku...
tp aku pduli ape...
layan je jgk...
smpi dh nk blk puncak semula..
aku tenung muka dia..
aku ckp...smpn dlm otak tu...ni mak mok....jgn tak knl...
geram aku..
bagai kacang melupaka kulit..
muahahhaha