.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







October 1, 2010

rindu kian tebal

Salamm!

Hey hey!
Khamis saya balik umah. Jumaat saya still di rumah. Esok saya balik dan ahad ade Pre-Graduation Lunch (PGL) which is i surely will update about it later.

Nak dijadikan cite, aku balik umah pasal rindu gilakkk kat qaireen dan anak2 buah aku. So aku gigihkn diri utk balik.
(SAYA SEORANG MAKCIK YANG PENYAYANG DAN BERTANGGUNGJAWAB!)
-take note!

Tadi aku baru je lpas massage. Ade bibik indon dtg umah nk urut kaklong yg dlm pantang, aku tumpang ar sebadan. Killer btol urutan beliau. Slagi ade tempat die nk urut, die urut. Aku rasa seperti dirogol. Ohh no!! Tapi.. Sebaek aku da cebok bersih2 tadi. ahaha!


Ohh yea, now qaireen da bleh nmpk org, da bleh dgr, da tido buai, and td aku timang die. Kaklong marah. Rupe-rupenya die xleh ditimang lagi kerana baru je brape minggu. HA HA HA. Aku igt dah besar dah. :p Betapa aku tak sabar nak tggu smpai die bleh gelak, merangkak, gigih berjln dan berckp ape tah lagi. haiyooo. && saara dah power bergelek dangdut inul! demm!

Arghh dah lah, pnat dah merepek neh. Ok babai!

see ya!





lovelove,

1 comment:

sukemakan said...

oh nk jugak diurut dibelai!
T__________T