.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







October 3, 2010

Pre Graduation Brunch :P

Salammm!


Today is our Pre Graduation Lunch. Baru je balik and i am so tired of posing! Berkumpul kat kampus pukol 8am, sampai Hotel Equatorial, Melaka pukol 9am dan finally dapat makan pukol 1pm! Kebuloq kami! x__x

The majlis was okay, the food pon okay lah jugak. Arghh! Sumpah aku penat xde idea nk merepek ape.

Jemput2lah tgk gambar ye.

Table kami
The Menu !

148 my lucky number. dptlah Jug Kettle.
Pasni Sape nk minom aer panas, meh ar dtg umah aku. :D

^__^


Aku dan Ah

Tak dapat disangkal. lighting dlm toilet mmg mantop!
Tipu lah sape takpenah amek gmbr dlm toilet! ahaha

Selepas hampir 4jam menunggu makanan! Ini lah hasilnya
Mengantok + lapar = Ngalap!

Penat aku berlari2 anak nk chop tmpt, skali xsiap setting lg. Kecewa!

Baju kami tak sama. tolong lah percaya. Kali ni je... :P

and The Ladies!

Peace bersama pengarah kampus! :D
**maaflah,gmbr pon dah tunggang langgang aku buat. pon boleh lah eh. hohoh!
Oke dah! penat dah neh. Next N3 aku tunjuk camne nk D.I.Y curl rambut mcm aku pada gambarajah di atas..
Roger and Out!


lovelove,

2 comments:

Sarah and Faiz said...

suke rambut gulung itu !!

me, nelly said...

cube lah buat! :))