.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







October 8, 2010

Di sebalik nama anda

Salammm!

Selseme aku sedang kronik skrg. Sape nk sedikit cendol bersalut bijih2 masin, call aku. ahahaha.
Oke itu bukan masalah besar jika anda mengalami selsema yang banjir. Anda cuma perlukan tisu, gulung2 dan sumbat didalam hidong. Utk lebih efisyen dan serapan yang baik, anda bleh sumbat tampon. Tampon ye, bukan tuala wanita. :P

*********

Oke enuff! Sedang aku leka menyedut dan menghembus lembut hingus2 aku, aku ter pikir sejenak utk google name aku. Since name aku neh mcm jarang-jarang ada, so hasilnya seperti di bawah...


tanpa aku sedari, aku ade company sendiri!



Dan tiba-tiba aku seorang penyanyi!



Lihat restoran mewah aku di turki!


Company ape tah aku tak pasti. Engineering something, malas nk bace. hoho!

Restoran mewah aku. Sila call utk tempahan. ahah!


Page facebook company aku. Lihat! aku siap LIKE pulak. Support punye pasal. ahahaah!
Pernahkah anda Google atau Bing atau Yahoo nama anda? Cubalah! :)
Dah lah tu, ingos dah leleh. Need to sleep! Byebye!




lovelove,

2 comments:

MOFASAD said...

warning nie pebenda? kacau bacaan tol

me, nelly said...

tau xpe, mcm mane nk ilangkan tah aku pon taktau! HIDE je la eh lenkali. huhu. :(