.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







October 8, 2011

the soul has been disturbed

salamm.








baiklah, aku tahu aku dah cukup matang untuk ini semua. tapi mereka di atas ini adalah salah satu sebab utama kenapa aku berjiwa kacau.


selain drpd itu, subjek sem ni seperti ekstrem sgt susahnye. mungkin aku yg belum bersedia atau salah lecturer? eh eh eh, takkan lah aku tak bersedia kot. slh lecturer yg ajar tak bagus lah nih. tapi tak jugak. eh, pedulik lah.


kewangan juga faktor ke-moral-down-an aku. bila ada duit berkepuk makan sampai lebam. makan nak mewah saje. kasut koyak sikit carik baru. balik rumah berjoli dgn siblings. sekarang, nak makan pun bwk duit cukup2. tgk org sebelah mkn sedap, telan air liur je. takpela, sekurang2nye boleh lah aku nak diet. =____='


nampak? nampak tak? mood sedang tak stabil. habis, sape yg slh ckp semua nk kene pukol. ini baru separuh. kalau rase nk bergusti, skrg lah mase yg sesuai jumpe aku. dan peringatan, aku bermain gym sekarang.


tidur je jalan penyelesaian. selamat tidur dunia! :)





2 comments:

ainasuhana said...

cayalah nelly main gym sekarang... hahaha

Are-Gya said...

comelnya kanak2 itu!