.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







May 26, 2011

misteri fakulti berhantu


Salamm..

hari ni aku balik umah kejap. tandas kolej tu mcm tak best nak berak. ahaha! tak lah, balik skjp sbb dah janji dgn adek aku nak bwk g tgk wayang hari ni. baik kan saya? siape nak jadi adik saya? :P


********

Baiklah, berpandu kepada tajuk di atas. Ya, faculty business kat uitm shah alam memang berhantu.
Nasib baik uncle Seekers sebok bercinta, kalau tak mesti die nk shoot kat situ.


Lecturer aku ni suke buat gile.
Satu hari satu assignment. Kadang2 satu hari 2 assignment.
Kene submit before 8am esoknya.
Sape je yg nk bgn pg2 subuh nk g anta assignment kan?
So, aku dan rakan2 ni pon pegi la anta assignment pukol 1-2pagi. Yela, mane lah nak tau tempat orang kan. buat keras. maen redah je siap pakai seluar tido utk anta assgnment. 1st time anta tu lagi la, siap tumpang tandas lagi.

okay,
Seminggu minggu pertama, tak kene kacau lagi.

Isnin minggu kedua, die dah start buat hal.
Sebok je dok terjenguk2. Org nk anta assignment je pon.

Sejak dari peristiwa itu, kami berazam nak siapkan assignment itu jam jugak. Taknak wat hal dah. huhu!

Tak cukup dgn itu, aku mandi tgh malam pon die dok nk sebok2 nyanyi.
pasaipa wehh!?


*******

Tanye2 budak2 shah alam, rupenye mmg org selalu jumpe dah.
Ciss!
membe aku tuh siap cakap,

'' kalau nasib kau baik, kau jumpe lah budak kecik main lari2"

aku hanye tersenyum nakal mendengarnye.


Demm lah weh, walaupon aku nih kacak dan tuff.
Tp gua kecut sikit bab2 nih. huhu.

Okay, cukuplah tu. aku cite ni pon dah meremang. skrg zaman IT beb, maybe dorang pon ade fesbuk baqhang! ahaha!


ok bye! :)

4 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

laaa..dorunk mmg ada pesbuk kot..hahaha...mmm...aku nak jadik adik kau...bleh kan??hahah

cd tora datang lagi said...

fuhh budak kecik lari2 eh...

Anonymous said...

dia ajak ko main kot

Unknown said...

macam budak lari2 tu, ada jugak kat opis aku.