.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







December 11, 2010

ragam garam

customer = A
Aku = B


A : cerita narnia ade tak?
B : nak 3D punye ke normal punye?
A : haa ye, saya ade 3 anak. 3besar, 2kecik.

**aku hanya mampu tersenyum sinis sambil menggaru kepala yg tidak gatal. krukk krukk~

A : dik, tadi akak dah byr online. tp akak dtg lmbt. bleh tukar tiket tak?
B : tak boleh lah kak.
A : tapi akak beli tiket mahal.
B : tiket mahal tu cite ape ye kak?
A : cite Narnia. yang 3G punye.

**sekali lagi aku menggaru2. kali ni masukkan sound effect cengkerik sekali.


*****
aku tak pasti sama ade memang salah aku yg tersalah dgr atau memang die yg tak paham bahasa melayu dan aku juga ternanti2 bile agaknye dpt tgk wayang secara 3G. diulangi, 3G dan bukan 3D.
haihh penat gelak je keje ni. oke oke. chalu bete!



pesanan penaja : result utk sem 6 dah dpt. walaupon menurun sedikit, tp aku puas pasal dpt setelkan diploma 3tahun ngam ngam. wee. TAPI, skrg tgh derita menunggu result degree pulak. adoii~ doakan ya!
lovelove,

3 comments:

cd tora datang lagi said...

gahahahaha yg nie xleh setel haku nk 3g ah ko keje lau cm 2 gahahah

Unknown said...

hahaha.. klaka tul jpe customer sengal..

cimi said...

hahaha. memang klaka.