.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







December 31, 2010

an activity

Salammm.
Ollo !
sepanjang cuti ini, byk aktiviti perabeh duet yg telah dilakukan. Seperti..



Ice Skating @ Sunway Pyramid (where else?)

ice skating semase SCHOOL HOLIDAY amatlah tidak digalakkan kerana faktor harge yg cekik darah dan keramaian manusia. Time aku pegi nih ade satu rombongan bdk skola rendah. yg paling cannot go, ade ustad tu dok pakai songkok lg terketaq2 maen ice skating. cool! :P


Wet World Shah Alam

Yg ni gelongsor paling hebat lah kat situ. Kalo nk bwk anak kecik2 bleh lah bawak sini. Air paling dalam pon paras pinggang aku je. Hadoii~


Flaming Steamboat @ Subang (sebelah s.pyramid)

Selepas sebulan bekerja dan dpt gaji, aku blanje lah family mkn buffet steamboat kat sini. sorang RM23++. Makan sampai lebam smpai tak lalu nk mkn dah. Balik umah garu2! huhu.



Cukur Jambul

Cuti sekolah bagaikan isi dan kuku dengan kenduri kan? So, aritu 19hb akak aku buat kenduri cukur jambul anak buah aku yg ke-3, Qaireen Narisha. Die mengamok okeh time tuh. hoho!


Sunway Lagoon

Takkan cuti abeh kan mase dgn family je kot. kan kan? Kwn2 juge tak ketinggalan. Ekceli plan nk g tmpt jauh2, tp disebabkn musim ujan kami pegi sunway lagoon jela. Gile barbie okehhh scream park die! Patot pegi! ouh ye, balik dr sini tros pegi flaming steamboat tu. Makan sampai tersandar! heee..

Okeh tuh je aktvt yg sempat selaen bershopping dan berwayang. huhu.
3hb dah start kelas! warghhh!

Till Then.


lovelove,

No comments: