.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







August 16, 2011

good old days


sekolahku, sekolahku, begitu ku rindu. -lagu mamat exist mase zaman tok kadok dulu

rindu nk sekolah.

rindu nk dtg lambat pastu kene tulis nama kat pakgad, tp aku tak bodoh untuk tulis nama sebenar. he he he.

rindu nak countdown tunggu loceng bunyi, pastu larik2 pegi kantin beli air anggur.

rindu nak makan nasik lauk daging masak kunyit makcik kantin yg sedap, siap tapau makan kat umah lg.

rindu nk belagak tayang kat member2 pakai handphone yg paling stylo zaman tu, nokia 3310. cukup untuk buat kawan2 makan hati.

rindu nak kene spotcheck kuku, stokin, baju dalam. paling style spotcheck handphone. aku sangat redha masa tibe2 ade spotcheck dan aku letak nokia butterfly kat dlm kasut bawah tapak kaki. nasib baik lepas bebbb, tp skrin retak laa. huhuhu.

rindu nk ponteng solat asar berjemaah, pastu kene tangkap cakap period, pastu ustazah check dalaman okeh. itu paling dahsyat.

rindu nak teman member aku gadoh main ludah2 tarik2 tudung, last2 aku gelak tgk org gadoh.

yang paling rindu, rindu nak usha pakwe lame mase perhimpunan.

oh God, i just miss all that. :((

and i miss my friends. a lots!!! :(









2 comments: