.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







April 6, 2011

saya suka tengok bola, anda?

Sabtu aritu, g tgk bola. Selangor lawan Pahang and of course Red Giant menang 2-1. So far aku pegi tgk selangor maen, sume selangor menang. Bangga woo! :D

Tapi, paling takleh blah bile penonton2 kite ni so not supportive!

situasi 1

Ekelehh... dah depan gol pon tak bleh nk gol ke?

situasi 2

Die ni reti maen bola ke tak reti ni? woii balik lahhh!! (sambil mengopek kuaci char che)

situasi 3

Wadefak man! i pay the ticket to see some goal, not some shit you play down there!



Typical Malaysian. Kalau camni perangai, sampai sudah lah Malaysia tak masuk World Cup. hoho!

***********


Tapi aku bile tgk bola, aku suke dduk depan2. Mane lah tau amirul hadi nmpk aku tetibe die buat flying kiss ke kan kan kan? ahaha! Tak abes2 nak perasan. :PP



Nampak tak yg blonde tu? Tu lah amirul hadi. Minum aer pon still sexayyyy! Auww! :P

Yg babai tu Safiq Rahim, capten Malaysia. Die datang kat tmpt kitorg baling2 botol air oren tu.


Ohh, ini pula pemain simpanan :D



6 comments:

MOFASAD said...

silau mata baca


.

gua ada mai game ni semalam

gate 15.

menyokong dengan cara menyanyi tu :)

MOFASAD said...

bg putih rupanya

tai baca warna merah!

me, nelly said...

dekat ultrasel tu kan kan? :))

gua try zoom jugak nk carik farid sadri, tp tulah. lens tak power. :P

PADLE said...

sangat dem bile tgk bola,x ajak aku...camni la ko kan...........

mizzbutterfly said...

aiseh men..cool n sexxxsyy la mirul nih...die tak handsome..tapi ape ape die buat still lokk sexxsssy...jelesh la dpt amik pic mcm ni...heheheheh :)

ainasuhana said...

ish..tak khabar..
aku kat pintu D..
huhu