.

read it or leave it. thats it and i am not a terrorist. tQ :)







March 21, 2011

Malaysian/Fixee

(refer to the picture below) First of all. aku nak tnye, kau ade? ahaha. okay, JK.

Ade satu ari tu, aku pakai jersey Malaysia kaler kuning pegi kelas. Almaklumlah baju baru beli, syg nk basuh. Jadi, kaler die mmg mantul lah kan. Sume pon mcm kne pakai shades bile lalu dpn aku. ahaha. Pegi jusco pon budak2 dok bisik ckp jersey aku striking.

Tapi, paling menyayat hati bile lecturer aku ckp ,

"Eh, awak dah sokong Malaysia dah skarang?"

Okay sir, motif? Selama ni aku sokong mane pulak? Senegal? Uganda? arghh..

(fokus pada baju sahaja, jangan pada muka) :P


*******


(again, refer to the picture below) Itu fixee adek aku. So, ketinggian beskal ni mmg cam aram. And tiada brek, sekali lagi cam aram. Tapi best weh ride menatang nih. Feeling2 azizul hasni awang pulak. Mmg peluh btol lah, terasa semakin tuff aku dibuatnye. Jadi, beli lah satu, baek utk kesihatan.

(abaikan perut aku, tq)

Kesimpulannye di sini, i have no idea actually kenapa aku cite pasal nih? ahaha.

Its okay then, gtg. Chalu bete!

lovelove,

No comments: